زمان کنونی : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 2:08 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

تعداد بازدید 293
نویسنده پیام




وضعیت : آفلاین
ارسال‌ها : 26
عضویت: 25 /4 /1393
محل زندگی: Babol
شناسه یاهو: milad_howler
تشکر شده : 1
اطلاعات بیشتر و عکس های این فیلم Monsoon Wedding 2001
موسمی عروسیفیلم 2001 به کارگردانی است میرا نایر و نوشته شده توسط سابرینا Dhawan ، که به تصویر می کشد و گیرایی عاشقانه در طول سنتی پنجابی هندو عروسی در دهلی نو .

نویسنده سابرینا Dhawan اولین پیش نویس فیلمنامه نوشت: در یک هفته در حالی که او در بود دانشگاه کلمبیا برنامه فیلم MFA است. موسمی عروسی فقط بالای 30 میلیون دلار در گیشه به دست آورده است.هر چند که به طور کامل در جدید مجموعه دهلی نو، این فیلم بود تولید مشترک بین المللی میان شرکت ها در هند ، ایالات متحده، ایتالیا، فرانسه، و آلمان است. این فیلم برنده شیر طلایی جایزه و دریافت جایزه گلدن گلوب نامزد. موسیقی بر اساس این فیلم در حال حاضر در توسعه و برنامه ریزی شده است به برتر در برادوی در آوریل 2014.

داستان :

داستان مرکزی این فیلم مربوط به یک پدر، لالیت ورما ( نصیر الدین شاه )، که در حال تلاش برای سازماندهی یک عروسی بسیار زیاد، هرج و مرج، و گران قیمت برای دخترش، آدیتی ( Vasundhara داس )، که او ازدواج اجباری با یک مرد، Hemant رای ( پروین Dabas )، او را تنها برای چند هفته شناخته شده است. همانطور که اغلب در فرهنگ پنجابی اتفاق می افتد، مانند عروسی بدان معنی است که، برای یکی از چند بار در هر نسل، خانواده گسترده با هم می آید از گوشه و کنار جهان، از جمله هند، استرالیا، عمان، و ایالات متحده، آوردن بار عاطفی خود را همراه.

فیلم را در مبارزه با Pimmi و لالیت برای دختر خود قرار داده تمرکز دارد. در همین حال، Tej پوری ( Rajat کاپور )، در لالیت برادر در قانون، که یک زندگی جدید لالیت داده بود، می رسد. اما پسر عموی آدیتی، ریا ورما ( Shefali شاه )، باقی می ماند و دور از Tej، به عنوان دومی زودتر او را مورد تعرض قرار داده بود، و در حال حاضر همین به یکی از بستگان جوان تر، آلیا، با اطلاع لالیت.
آدیتی Hemant می گوید در مورد امر پرشور او را با ازدواج او سابق رئیس ویکرام، که Hemant اولین واکنش نشان می دهد با عصبانیت اما بعدها این واقعیت را می پذیرد، به عنوان آدیتی در حال شکستن تا با ویکرام. از سوی دیگر، PK Dubey ( ویجی Raaz )، برنامه ریز عروسی، عاشق آلیس، دختر از Vermas. یک شب قبل از ازدواج، پس از یک سری از جوک ها و رقص، ریا جلب Tej گرفتن آلیا برای یک \"دیسک\" - ظاهرا برنامه ریزی به او تجاوز می کنند. ریا در زمان رسد و اعتراف می کند که او همه چیز را در مورد ماهیت خود می داند. دل، ریا را ترک مراسم. روز بعد، لالیت می رود به ریا و پنجه نرم می کند او را به بازگشت، که او موافق است. اما او نیز او را می گوید که او می تواند Tej طرد نمی کند: به عنوان یک عضو خانواده، آنها مدیون Tej می باشد. اما ساعت قبل از عروسی، لالیت Tej و همسرش می گوید به ترک ازدواج و خانواده، به عنوان او خواهد شد به هر میزان برای محافظت از کودکان از خانواده بروید. Tej و همسرش خانواده و عروسی را ترک کنند.

به زودی، در طول مراسم عروسی، Dubey و آلیس کنید با خوشحالی با کمک Vermas ازدواج کرده اید؛ آدیتی و Hemant گره کراوات. ریا حرکت می کند به زندگی گذشته او و ظاهرا در عشق می افتد با یک عضو دیگر خانواده. همه به خوبی و در پایان نشان می دهد همه شاد و رقص به موسیقی است.

موسیقی متن :

موسیقی متن فیلم شامل قوالی توسط نصرت فاتح علی خان ، یک غزل توسط فریده خانم ، آهنگ پنجابی های Sukhwinder سینگ ، آهنگ های قدیمی هندی توسط رفیع، آهنگ رقص محلی. این فیلم شامل اردو غزل، عاج Jaane کی ZiD در سدیم KARO (آیا می شود بنابراین خیره درباره ترک امروز) خوانده شده توسط هنرمند پاکستانی فریده خانم .

جوایز :

این فیلم برنده شیر طلایی در جشنواره فیلم ونیز . میرا نایر دوم بود هند (پس از Satyajit ری برای Aparajito ) برای دریافت این افتخار.

برنده :

جایزه فیلم مستقل بریتانیا برای بهترین فیلم زبان خارجی
جشنواره بین المللی فیلم کانبرا - جایزه تماشاگران ( میرا نایر )
جوایز روح مستقل - جایزه تولید (کارولین بارون)
جشنواره فیلم ونیز - شیر طلایی ( میرا نایر )
جشنواره فیلم ونیز - Laterna جایزه MAGICA ( میرا نایر )

نامزد :

جایزه بافتا برای بهترین فیلم خارجی (کارولین بارون، میرا نایر )
منتقدان فیلم جایزه انجمن برای بهترین فیلم زبان خارجی
جایزه فیلم اروپا بهترین فیلم غیر اروپایی ( میرا نایر )
جایزه گلدن گلوب برای بهترین فیلم زبان خارجی
منتقدان فیلم آنلاین جایزه انجمن برای بهترین فیلم زبان خارجی
جایزه ماهواره ای برای بهترین فیلم زبان خارجی

رسانه صفحه اصلی :

این فیلم در DVD در سال 2002 منتشر شد. در سال 2009، آن را به عنوان بخشی از زندان آزاد شد مجموعه معیارکارگردان میرا نایر
تولید شده توسط کارولین بارون
میرا نایر
نوشته شده توسط سابرینا Dhawan
بازیگران نصیر الدین شاه
Lillete Dubey
Shefali شاه
Vasundhara داس
ویجی Raaz
Tillotama Shome
موسیقی Mychael Danna
هنر فیلمبرداری دکلان کوئین
ویرایش شده توسط آلیسون C. جانسون
تولید
شرکت Mirabai فیلم
توزیع شده توسط USA فیلم
تاریخ انتشار (ها) 2001 اوت 30
(نخست وزیر در ونیز )
2001 نوامبر 30
(در سراسر جهان)
زمان رانش 114 دقیقه
زبان انگلیسی، هندی ، پنجابی
بودجه 1،200،000 $ آمریکا
فروش 30،787،356 $ آمریکابرای دانلود فیلم کلیک کنید
یکشنبه 05 مرداد 1393 - 17:34
وب سایت کاربر ارسال پیام خصوصی نقل قول تشکر گزارش ارسال





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



پرش به انجمن :